Ik laat mezelf zien (5)

16 Mei

Om mijn hartsmotief volledig te ontdekken, resten mij nog twee vragen. De eerste is: Weet jij wat je ‘in the end’ wilt bereiken?

Ik wil volwassenen inspireren en begeleiden tot helen, heel worden zodat ze voluit kunnen leven. Én zodat ze kinderen de liefde en de ruimte kunnen geven om heel te mogen blijven!

Die kinderen, dat is wel mijn uiteindelijke doel… En dus ook het eigen innerlijk kind van de volwassenen. Want daar zit de puurheid, de authenticiteit, de liefde, de creativiteit, de levensstroom….. En dat maakt de wereld een heel stuk mooier! Precies dit is wat mij drijft (de tweede vraag).

Dit beeldje ‘kwam op mijn pad’ via een foto van @HELEENKLOPfoto bij een kerstgroet. En mijn hart werd geraakt. Zo ontroerend! Ik móest het beeldje hebben en ik heb het nu. En het is zo prachtig in al haar eenvoud. Waarom het mij raakte? Om drie redenen:

  1. omdat het zo mooi de ultieme, allesomvattende moederliefde verbeeldt die ook ik voel voor mijn twee engeltjes.
  2. omdat het voor mij ook de liefdevolle, oordeelvrije omhelzing van je eigen innerlijk kind symboliseert, op weg naar heling….
  3. omdat ik me ook steeds meer gesteund en omarmd voel door…. Ja? Waardoor eigenlijk? Het Universum, De Engelen, mijn lieve overleden mama…? In ieder geval een grote bron van Liefde…..

Wow, ben onder de indruk van het effect van ‘gewoon’ 5 vragen beantwoorden die je leiden naar je hartsmotief.

Ben benieuwd of jij ook een beeldje, schilderij of een ander symbool hebt wat zo jouw hart raakt als deze prachtige ‘Angel’s embrace’ de mijne raakt…

4 Reacties to “Ik laat mezelf zien (5)”

  1. Miranda 16 mei 2011 bij 23:03 #

    In stilte en in volle liefde “omarm” ik je innerlijke prachtige groei en groei ik met jou mee, ik kijk, lees, luister, voel en leer. Dank je wel voor het delen.
    Liefs Miran

    • Nadine Schartz 16 mei 2011 bij 23:17 #

      Wow, je ontroert me, lieve Miran. Ik voel je warme armen en geef me over aan dit liefdevolle gebaar….
      Dank je wel!

  2. Judith Webber 17 mei 2011 bij 10:06 #

    Hi Nadine,

    En wat een schitterend beeldje is het in het echt ook! Mijn oog viel er gisteren ook op en werd er steeds heen getrokken. Wow!

    Ik voel me -mede dankzij jou- echt in contact met mijn eigen innerlijk kind en die omarm ik! Het voelt als welkom thuis de laatste weken…

    Je schenkt de wereld een prachtig kado (en jezelf ook) met jouw missie, ga vooral door…

    Met pure groet,
    Judith

    • Nadine Schartz 17 mei 2011 bij 10:34 #

      Bijzonder dat het ook jouw oog trok.
      En je geeft mij net een prachtig cadeau: dat je écht in contact bent met je eigen innerlijk kind. Ontroert me. Dank je wel voor jouw bijdrage aan mijn missie… (en ik weet zeker dat je er Timo ook een heel groot plezier mee doet ;))

Geef een reactie

